Menu obiadowe :

Poniedziałek (21.09.2020r.)

Obiad:

zupa dyniowa (woda, dynia, ziemniak, cebula, czosnek, oliwa z oliwek, sól) – 250 ml/75 kcal

chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal

wieprzowina po chińsku (mięso wieprzowe, kapusta pekińska, marchew, pietruszka, sos sojowy) – 100 g/189 kcal

ryż biały – 100 g/120 kcal

kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Wtorek (22.09.2020r.)

Obiad:

rosół z makaronem (woda, udko z kurczaka, makaron (mąka pszenna, semolina, może zawierać jaja), marchew, cebula, pietruszka, por, seler, sól) – 250 ml/213 kcal

ryba zapiekana z serem (ryba miruna, plaster sera, jaja, bułka tarta, sól) – 80 g/132 kcal

kasza kuskus – 100 g/133 kcal

surówka z białej kapusty (kapusta biała, marchew, cebula, cukier, olej roślinny, woda, ocet spirytusowy, musztarda, zawiera gorczyce, koper i sól) – 70 g/66 kcal

kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Środa (23.09.2020r.)

Obiad:

zupa brokułowa (woda, brokuły, cebula, czosnek, oliwa z oliwek, sól, pieprz) – 250 ml/152 kcal

chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal

pulpet w sosie szrekowym (mięso mielone z indyka, natka pietruszki, jajko, bułka tarta (mąka pszenna, sól, drożdże), masło, mąka, mleko, szpinak, czosnek, gałka muszkatołowa, sól) – 120g /267 kcal

kasza gryczana – 100 g/121 kcal

surówka z pora (kapusta biała, majonez (olej rzepakowy, woda, żółtka jaj, musztarda- zawiera gorczyce, cukier, ocet spirytusowy), por, cukier sól, pieprz czarny, regulator kwasowości) – 70 g/100 kcal

kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Czwartek (24.09.2020r.)

Obiad:

kapuśniak mazurski (woda, kapusta kiszona, żeberka wieprzowe, cebula, majeranek, sól, pieprz) – 250 ml/51 kcal

chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal

stek wieprzowy z cebulką (stek wieprzowy, cebula, olej, sól, pieprz) – 80 g/200 kcal

ziemniaki – 150 g/103 kcal

buraczki zasmażane (buraki czerwone, cebula, ocet, olej, mąka pszenna, sól, cukier, pieprz, liść laurowy) – 70 g/80 kcal

kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

 Piątek (25.09.2020r.)

Obiad:

krem z białych warzyw (woda, ziemniak, pietruszka, kalafior, seler, śmietana, sól, pieprz) – 250 ml/80 kcal

grzanki (mąka pszenna 86% tłuszcz roślinny palmowy, serwatka w proszku z mleka, olej roślinny, sól, cukier, jaja w proszku, drożdże, emulgator lecytyny z soi) – 20g/82 kcal

kopytka ze skwarkami (ziemniaki, mąka pszenna, jajko, skwarki) – 200 g/240 kcal

surówka z kiszonej kapusty (kapusta kiszona, olej, cebula, marchew, cukier, pieprz) – 70g/14 kcal

kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal