Warunkiem utworzenia oddziału jest zgłoszenie się 24 kandydatów.
Poinformowanie rodziców kandydatów o utworzeniu klasy 7B w roku szkolnym 2022/2023 nastąpi 13 maja 2022 r.
Wymagane dokumenty:
- Od 15 listopada 2021 r. do 12 maja 2022 r. dokonanie rejestracji kandydata w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie szkoły: https://sp-pallotti.pl/kwestionariusz-kandydata-do-klasy-vii/
Uzupełniony elektronicznie formularz należy pobrać, wydrukować, a następnie własnoręcznie podpisać i dostarczyć do Szkoły.
- Świadectwo ukończenia klasy piątej.
- Wykaz ocen uzyskanych na zakończenie I semestru VI klasy szkoły podstawowej potwierdzony pieczęcią danej szkoły (do 12 maja 2022 r.).
- Świadectwo ukończenia VI klasy szkoły podstawowej oraz karta zdrowia (do 30 czerwca 2022 r.).
Decydujący wpływ na przyjęcie ucznia
do Szkoły Podstawowej im. św. Wincentego Pallottiego w Lublinie
będą miały dotychczasowe wyniki kandydata w nauce.
Więcej informacji w sekretariacie szkoły:
tel. 81 533 82 05