Menu obiadowe :

Poniedziałek (19.10.2020r.)

Obiad:

  • zupa ogórkowa (woda, ogórki kiszone, ziemniaki, jogurt naturalny, marchew, olej rzepakowy rafinowany, sól, pieprz, natka pietruszki) – 250 ml/163 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • potrawka z kurczaka (bulion, mięso z kurczaka, cebula, śmietana, mąka, sól, pieprz) – 80g/100 kcal
  • ryż biały – 100 g/120 kcal
  • pomidor z cebulką – 70 g/16 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal
  • Wtorek (20.10.2020r.)
  • Obiad:
    • rosół z makaronem (woda, udko z kurczaka, makaron (mąka pszenna, semolina, może zawierać jaja), marchew, cebula, pietruszka, por, seler, sól) – 250 ml/213 kcal
    • filet rybny opiekany (ryba miruna, sól, jaja, bułka tarta ( mąka pszenna, sól, drożdże) – 80 g/106 kcal
    • ziemniaki – 150 g/103 kcal
    • surówka z białej kapusty (kapusta biała, marchew, cebula, cukier, olej roślinny, woda, ocet spirytusowy, musztarda, zawiera gorczyce, koper i sól) – 70 g/66 kcal
    • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Środa (21.10.2020r.)

Obiad:

  • krem z dyni (woda, mus z dyni, ziemniak, cebula, czosnek, oliwa z oliwek, sól) – 250 ml/75 kcal
  • grzanki (mąka pszenna 86% tłuszcz roślinny palmowy, serwatka w proszku z mleka, olej roślinny, sól, cukier, jaja w proszku, drożdże, emulgator lecytyny z soi) – 20g/82 kcal
  • filet drobiowy gotowany – 80 g/150 kcal
  • kasza pęczak – 100 g/114 kcal
  • warzywa z wody (marchew, fasolka, por, pietruszka, kalafior) – 70 g/30 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Czwartek (20.10.2020r.)

Obiad:

  • zupa brokułowa (woda, brokuły, cebula, czosnek, oliwa z oliwek, sól, pieprz) – 250 ml/152 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • kotlet mielony (mięso mielone z szynki wieprzowej, cebula, jajko, bułka tarta ( mąka pszenna, sól, drożdże), sól pieprz) – 80 g/198 kcal
  • ziemniaki – 150 g/103 kcal
  • buraczki zasmażane (buraki czerwone, cebula, ocet, olej, mąka pszenna, sól, cukier, pieprz, liść laurowy) – 70 g/80 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Piątek (23.10.2020r.)

Obiad:

  • zupa z soczewicy (woda, soczewica, marchew, pietruszka, cebula, czosnek, olej rzepakowy, liść laurowy, ziele angielskie, majeranek, sól, pieprz) – 250 ml/180 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • pierogi ruskie ze śmietaną (mąka pszenna, ziemniaki, ser biały półtłusty, śmietana, jajko, cebula, masło, sól, pieprz) – 4 szt./340 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal