Menu obiadowe :

Poniedziałek (18.01.2021r.)

Obiad:

  • kapuśniak mazurski (kapusta kiszona, żeberka wieprzowe, cebula, majeranek, sól, pieprz) – 250 ml/51 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • gulasz mięsno-warzywny (mięso wieprzowe, papryka, marchew, cebula, oliwa z oliwek, sól) – 80 g/120 kcal
  • kasza pęczak – 100 g/114 kcal
  • sałatka szwedzka (ogórki kiszone, marchew, woda, cukier, sól, gorczyca) – 70 g/28kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Wtorek (19.01.2021r.)

Obiad:

  • zupa serowa (woda, serki topione, śmietana 18%, włoszczyzna, ziemniaki, margaryna, mąka pszenna, sól, gałka muszkatołowa, pieprz czarny) –  250 ml/230 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • nuggetsy (pierś z kurczaka, jajko, płatki kukurydziane, sól, pieprz) – 80 g/125 kcal
  • ryż biały – 100 g/120 kcal
  • fasolka szparagowa z bułką (fasolka szparagowa, bułka tarta ( mąka pszenna, sól, drożdże), masło) – 70 g/65 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal
  • Środa (20.01.2021r.)

Obiad:

  • zupa kalafiorowa (woda, ziemniaki, kalafior, marchew, cebula, olej rzepakowy, koperek, sól, pieprz) – 250 ml/144 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • makaron z truskawkami i śmietaną (makaron – mąka pszenna, semolina, może zawierać jaja, truskawki (mus), śmietana 12%) – 210 g/290 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Czwartek (20.01.2021r.)

Obiad:

 

  • pejzanka (woda, ziemniaki, kapusta biała, marchew, pietruszka, seler, por) – 250 ml/150 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • kurczak w sosie słodko-kwaśnym (kurczak, woda, marchew, cebula, pomidory, koncentrat pomidorowy, papryka, ananas, sól, przyprawy) – 120 g/116 kcal
  • ryż biały – 100 g/120 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Piątek (22.01.2021r.)

Obiad:

  • barszcz ukraiński (woda, ziemniaki, buraki, fasola, marchew, śmietana, cukier, sól) – 250 ml/206 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • leniwe z masłem (twaróg półtłusty, mąka pszenna, jajo, masło, sól) – 150 g /352 kcal
  • surówka z marchewki i jabłka (marchew, jabłko, oliwa z oliwek, sól, pieprz) – 70g/50 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal