Menu obiadowe:

 

Poniedziałek (22.02.2021r.)

Obiad:

  • zacierka (woda, ziemniaki, cebula, olej rzepakowy, sól, pieprz; kluseczki: jajko, mąka) – 250 ml/240 kcal
  • potrawka z kurczaka (bulion, mięso z kurczaka, cebula, śmietana, mąka, sól, pieprz) – 80g/100 kcal
  • kasza kuskus – 100 g/133 kcal
  • surówka z pora (kapusta biała, majonez (olej rzepakowy, woda, żółtka jaj, musztarda- zawiera gorczyce, cukier, ocet spirytusowy), por, cukier sól, pieprz czarny, regulator kwasowości) – 70 g/100 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Wtorek (23.02.2021r.)

Obiad:

  • barszcz czerwony zabielany (woda, buraki, śmietana, sól, sok z cytryny) – 250 ml/162 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • ryba panierowana (ryba miruna, sól, jaja, bułka tarta ( mąka pszenna, sól, drożdże) – 80 g/106 kcal
  • ziemniaki – 150 g/103 kcal
  • surówka z kiszonej kapusty (kapusta kiszona, olej, cebula, marchew, cukier, pieprz) – 70g/14 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Środa (24.02.2021r.)

Obiad:

  • kapuśniak mazurski (kapusta kiszona, żeberka wieprzowe, cebula, majeranek, sól, pieprz) – 250 ml/51 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • szynka pieczona w sosie własnym (szynka wieprzowa, bulion, cebula, sól, pieprz, liść laurowy, ziele angielskie, olej) – 70 g/128 kcal
  • kasza gryczana – 100 g/121 kcal
  • surówka 4 pory roku (kapusta biała, jabłka, ogórki kwaszone, papryka, cebula, marchew, sos (cukier, olej rzepakowy, woda, ocet spirytusowy), sól) – 70 g/69 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Czwartek (25.02.2021r.)

Obiad:

  • zupa z fasolki szparagowej (woda, ziemniaki, fasolka szparagowa, włoszczyzna, śmietana 12%, sól, pieprz) – 250 ml/105 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • pieczeń rzymska (mięso mielone z szynki wieprzowej, cebula, jajko, bułka tarta ( mąka pszenna, sól, drożdże), sól pieprz) – 80 g/198 kcal
  • kasza pęczak – 100 g/114 kcal
  • surówka colesław (kapusta biała, majonez (olej rzepakowy, woda, żółtko jaj, musztarda – może zawierać gorczyce, ocet spirytusowy) chrzan tarty, marchew, cukier, sól, regulator kwasowości – kwas cytrynowy) – 70 g/80 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Piątek (26.02.2021r.)

Obiad:

  • krem z białych warzyw (woda, ziemniak, pietruszka, kalafior, seler, śmietana, sól, pieprz) – 250 ml/80 kcal
  • grzanki (mąka pszenna 86% tłuszcz roślinny palmowy, serwatka w proszku z mleka, olej roślinny, sól, cukier, jaja w proszku, drożdże, emulgator lecytyny z soi) – 20g/82 kcal
  • pierogi ruskie ze śmietaną (mąka pszenna, ziemniaki, ser biały półtłusty, śmietana, jajko, cebula, masło, sól, pieprz) – 4 szt./340 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal