Menu obiadowe:

  • Wtorek (04.05.2021r.)
  • Obiad:
    • zupa brokułowa (woda, brokuły, ziemniak, cebula, czosnek, sól, pieprz) – 250 ml/152 kcal
    • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
    • makaron z truskawkami i śmietaną (makaron – mąka pszenna, semolina, może zawierać jaja, truskawki (mus), śmietana 12%) – 210 g/290 kcal
    • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Środa (05.05.2021r.)

Obiad:

  • zacierka (woda, ziemniaki, cebula, olej rzepakowy, sól, pieprz; kluseczki: jajko, mąka) – 250 ml/240 kcal
  • kotlet schabowy (schab, sól, pieprz, jajko, bułka tarta) – 80 g/179 kcal
  • ziemniaki – 150 g/103 kcal
  • mizeria (ogórek, śmietana 12%, szczypior, sól, pieprz) – 70 g/42 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Czwartek (06.05.2021r.)

Obiad:

  • zupa ogórkowa (woda, ogórki kiszone, ziemniaki, jogurt naturalny, marchew, olej rzepakowy rafinowany, sól, pieprz, natka pietruszki) – 250 ml/163 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • udko z kurczaka – 1 szt./140 kcal
  • ryż biały – 100 g/120 kcal
  • sałata ze śmietaną – 70g/30 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal

Piątek (07.05.2021r.)

Obiad:

  • krupnik jęczmienny (woda, ziemniaki, kasza jęczmienna, marchew, cebula, pietruszka, seler, sól, pieprz, koperek) – 250 ml/190 kcal
  • chleb razowy (mąka żytnia, zakwas naturalny, otręby pszenne, mąka pszenna, woda, drożdże, sól, może zawierać śladowe ilości sezamu i orzechów arachidowych) – 1 kromka/80 kcal
  • leniwe z masłem (twaróg półtłusty, mąka pszenna, jajo, masło, sól) – 150 g /352 kcal
  • surówka z marchewki i jabłka (marchew, jabłko, oliwa z oliwek, sól, pieprz) – 70g/50 kcal
  • kompot wieloowocowy (woda, śliwka, czarna porzeczka, jabłko, truskawka, wiśnia) – 200 ml/50 kcal